Rose Riverforest

Alla inlägg under maj 2013

Av Alicia J - 31 maj 2013 23:41

Godkväll allihopa! :) SKa ge er ett sista inlägg innan bloggen får sova   Är med underbara Tess och Nellie!   

Bild:

 

Tess, Nellie och jag, Rose!   


Hejsvejs!   


Av Alicia J - 31 maj 2013 22:02

Wow, kom 6:a på FGC nyss, coolt??   Hih blev rätt nöjd :D Här kmr bild:

 

Av Alicia J - 31 maj 2013 21:08

Hej alla! :) Träffade nyss Alicia Starnight! :D Bild:

 

 

  




























































D:

Av Alicia J - 30 maj 2013 18:02

Tyvärr blir det så att vi får ha detta teckensnitt ist.. Tyvärr, det fanns inte med i inställningarna!     

Av Alicia J - 30 maj 2013 17:47

Hej, nu kmr det ett nytt utseende på bloggen!   Från detta inlägg, kmr jag ha denna skrivstil + bilden (Den kmr lite längre ner på inlägget). Det blir väl kul?    Aja vi ses SNART! :D

Mvh Alicia

 

 

Av Alicia J - 30 maj 2013 16:30

Hej alla glada! :D Nu ska jag sova i VD ^^ Så gonatt   

Bild där jag ska sova:

 

Av Alicia J - 30 maj 2013 15:56

 


Är med Alex!      Ska ha en speciell lektion med henne, ska bli intressant att se hur hon utvecklats!   

Av Alicia J - 29 maj 2013 20:43

 


Intervju! :D Nu med en kille som heter..... LUCA WOLFBORN!!!!!!!!!!! :D Här kmr den:

Frågor:


Hur länge har du spelat sso?

Svar: Sen den 14 Maj i år


Hur känns det att vara kille och spela sso?

Svar: Lite läskigt när folk får reda på det och typ flockas runt en o.O


Vilket är ditt favoritställe på sso?

Svar: Vingårdens Trädgård och Ridhuset


Vad är det värsta du vet på sso?

Svar: När folk attackerar en med att man inte får spela när man är si eller så gammal, och sådana saker


Vad brukar du göra på sso?

Svar: Hänga med klubben, vännerna, tävla och göra gula :)


Om du skulle göra en uppdatering, vad skulle du uppdatera?

Svar: Censuren


Tack Luc för intervjun! ^^


  

Water Price

Rose Riverforest

Jag heter Rose - kallas Rosen - och jag är 17 år på sso, 11 IRL.

I den här bloggen kommer jag lägga upp många bilder och inlägg från mitt liv på sso. Privata foton KANSKE kan förekomma, why not?

Jag älskar hästar! <3

 

Supermagic

Namn: Supermagic

Smeknamn: Super

Kön: Hingst

Ålder: 9 år

Ras: Jorvikiskt varmblod

Färg: Mörkfux

Mankhöjd: 159 cm

Temperament: Pigg, busig, glad

Inriktning: Dressyr

Gillar: Tävla

Ogillar: Vatten

E: Fux

U: Mörkbrun

 

Wildmagic

Namn: Wildmagic

Smeknamn: Magic

Kön: Sto

Ålder: 4

Ras: Morganhäst

Färg: Palomino

Manhöjd: 156, 3 cm

Temperament: Energisk, glad

Inriktning: Hoppning, Dressyr

Gillar: Hoppa, galoppera

Ogillar: Morötter, Oljud

E: Palomino

U: Vit

Icegirl

Namn: Icegirl

Smeknamn: Ice

Kön: Sto

Ålder: 2 år

Ras: Jorvikisk ponny

Färg: Vit

Mankhöjd: 133,8 cm

Temperament: Envis,pigg,glad

Inriktning: Fälttävlan

Gillar: Mysa, äpplen

Ogillar: Höga ljud

E: Lite vit, brun

U: Palomino

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hej! Vad tkr ni jag ska ha för sorts inlägg i framtiden?
 Intervju
 Häftiga bilder
 Roliga/knäppa bilder
 Championatresultat
 Uppdragsbilder
 Annat
 (Skriv i gästboken om ni har ngt önskemål)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards