Rose Riverforest

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

TILL DEN SOM FRÅGA VRF JAG BYTER NAMN HELA TIDEN LÄÄÄS

Av Alicia J - 21 augusti 2013 17:37

Är rätt ledsen nu. Förlåt. Fick nyss en kommentar av "Anonym"... Asså förlåt, vet inte varför. Jag byter namn ofta :/ Men Darkshadow passade verkligen inte! Och när namnfunktionen kom så ville jag ha ett annat namn. Starsong, asså neej inte mitt favvo namn precis. Förlåt "Anonym".  Apropå Magic, jag har börjat levla henne aktivt osv. ägnat mig åt henne därför tyckte jag att hon inte ska heta Wildmagic längre; jag vill ändra.. Asså svårt o förklara nu :/ Bara så du vet, jag är INTE arg på dig! Jag försöker bara förklara... Jag ska verkligen hålla fast vid Super och vad Magic nu då ska heta.. Jag ska inte ändra namn på ponnyn jag ska köpa om 1 vecka.. Ponnyn ska forever heta Minigirl :3  Gah asså vet inte vad jag ska skriva nu, jag vill inte förlora er läsare!!! Lägger in ngt i detta inlägg om jag kmr på mer :c Men iaf; FÖRLÅT "Anonym" FÖR ATT JAG BYTER NAMN HELA TIDEN!!!!

 

Hoppas du läste detta!

 

Mvh Rosen.

 

Ska bjuda på lite bilder och ett inlägg om ponnys snart c:


Sofia o jag har träffats igen efter ett långt sommarlov;

 

 

 
 
Alva Lightlee

Alva Lightlee

21 augusti 2013 18:51

Vännen, personen som va anonym förtjänar väl inget förlåt? Du har inte gjort något fel, du får bestämma helt själv vad dina hästar ska heta. Personen har inte med det att göra. Antagligen nån som bara inte har något bättre för sig än att skriva elaka kommentarer.
Du har inte gjort något fel och dina hästars namn är underbara! Kram/ Alvis <3

http://alvalightlee.bloggplatsen.se

Alicia J

21 augusti 2013 18:58

Alva love u skulle inte klarat mig utan dig! Förlåt att jag misstänkte dig beb..
Skriva på kik? Orkar inte titta kommentarer..

Kram/Din beb Alicia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia J - 11 september 2013 20:11


Tja! Bytt frisyr och ber så hemskt mkt om ursäkt att jag inte bloggat på ett tag. Ni vet när skolan börjar o så. Hinner knappt logga in på sso längre :(( Men iaf. Vilket hår gillar ni mest?       Före                                           ...

Av Alicia J - 7 september 2013 20:58

Ny header <3 Snygg?   Gjort själv ^^   Bjuder på närbild:   ...

Av Alicia J - 3 september 2013 20:26

Bröllop på gång här! ;D Jag, Nikki Swiftside och Natalie Skywood har gift oss c8 Natalie är min och Nikkis man  Prästen blev Daisy Longhall!       När vi kysser varandra ;3   #bröllop #fest #kyssar #puss #lol #trestyckengifta #natalieja...

Av Alicia J - 1 september 2013 18:07


Owo stog på Ice's rygg!! :o Skulle sitta av henne och helt plötsligt stog jag på ryggen?       Hann ta bild.. ...

Av Alicia J - 31 augusti 2013 08:51

Nu har jag köpt Icegirl! Ja vet att jag skulle döpt henne till Minigirl men döpte ist till Icegirl!             Hon kallas Ice ^^   Ville bara säga också att hon utvecklas jättefort! ;D Redan level 5...   ...

Water Price

Rose Riverforest

Jag heter Rose - kallas Rosen - och jag är 17 år på sso, 11 IRL.

I den här bloggen kommer jag lägga upp många bilder och inlägg från mitt liv på sso. Privata foton KANSKE kan förekomma, why not?

Jag älskar hästar! <3

 

Supermagic

Namn: Supermagic

Smeknamn: Super

Kön: Hingst

Ålder: 9 år

Ras: Jorvikiskt varmblod

Färg: Mörkfux

Mankhöjd: 159 cm

Temperament: Pigg, busig, glad

Inriktning: Dressyr

Gillar: Tävla

Ogillar: Vatten

E: Fux

U: Mörkbrun

 

Wildmagic

Namn: Wildmagic

Smeknamn: Magic

Kön: Sto

Ålder: 4

Ras: Morganhäst

Färg: Palomino

Manhöjd: 156, 3 cm

Temperament: Energisk, glad

Inriktning: Hoppning, Dressyr

Gillar: Hoppa, galoppera

Ogillar: Morötter, Oljud

E: Palomino

U: Vit

Icegirl

Namn: Icegirl

Smeknamn: Ice

Kön: Sto

Ålder: 2 år

Ras: Jorvikisk ponny

Färg: Vit

Mankhöjd: 133,8 cm

Temperament: Envis,pigg,glad

Inriktning: Fälttävlan

Gillar: Mysa, äpplen

Ogillar: Höga ljud

E: Lite vit, brun

U: Palomino

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hej! Vad tkr ni jag ska ha för sorts inlägg i framtiden?
 Intervju
 Häftiga bilder
 Roliga/knäppa bilder
 Championatresultat
 Uppdragsbilder
 Annat
 (Skriv i gästboken om ni har ngt önskemål)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards