Rose Riverforest

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

Namn xD

Av Alicia J - 20 augusti 2013 12:26

Nu behöver jag era åsikter igen :) Vilket namn ska jag ändra till?


                                    Goldgirl?                                                                      Airjumper?

 

      Gold                               girl                                           Air                                  jumper


Om ni väljer t.ex Goldgirl, vad ska hon kallas? Gold, Golden, Goldie, Girl?  Erat val! Så skriv vad hon ska kallas också i kommentarerna ;) Samma sak med Airjumper, vad ska hon kallas då? Air. Ai, Airy, jump, jumper, jumpi? Iaf erat val ;)


Funderade på Applepearl men erat val (Blev ngt strul med bilden men lägger upp den senare). Så välj:

Goldgirl, Airjumper elr Applepearl!


Såhär ser hon ut:

 





Välj  


 
 
Courtney Silverhill

Courtney Silverhill

20 augusti 2013 14:31

Gold girl tycker jag! :) Och då kan du kalla henne för Golden. Kram

http://starstablesverige.blogg.se

Alicia J

21 augusti 2013 17:33

Ok :D

 
Ingen bild

Anonym sso spelare

20 augusti 2013 17:26

Varför byter du hela tiden namn på dina hästar? :/ AJg tycker starsong var jätte fint... Sen blev det darkshadow....sen Supermagic..

Nu ska du döpa om din andra häst. Varför blir du inte nöjd?

men av de där tycker jag Goldgirl passar bäst.

Sorry / Anonym

Alicia J

21 augusti 2013 17:33

Asså srry, jag vet inte varför det blir bara så. ASSÅ FÖRLÅT VEM DU NU ÄR HAR JÄTTEDÅLIGT SAMVETE D:

 
Ingen bild

Anonym sso spelare

21 augusti 2013 18:54

Men oj! Förlåt! Nu får jag värsta skuld känslorna! Det var absolut inte meningen att göra dig ledsen! Du ska inte behöva ha dåligt samvete. Jag är så himla dum ibland. Råkade formulera kommentaren lite fel...

Så himla ledsen D:

Alicia J

21 augusti 2013 19:15

Hur visste du att Super har hetat Star? Känner jag dig? Vrf är du anonym?

Srry, men vill veta..

 
Ingen bild

Anonym sso spelare

21 augusti 2013 19:19

Jag vet inte. Har bara hört det någonstans för länge sen.
Nej, du känner mig inte. Känner för att vara anonym...

Jag ber om ursäkt... Du får absolut hata mig, och vara arg och ledsen på mig. Jag är bara helt dum. Sista komentaren jag lägger. Lovar att aldrig komentera igen ._.

Alicia J

31 augusti 2013 08:51

Visst får du kommentera.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia J - 11 september 2013 20:11


Tja! Bytt frisyr och ber så hemskt mkt om ursäkt att jag inte bloggat på ett tag. Ni vet när skolan börjar o så. Hinner knappt logga in på sso längre :(( Men iaf. Vilket hår gillar ni mest?       Före                                           ...

Av Alicia J - 7 september 2013 20:58

Ny header <3 Snygg?   Gjort själv ^^   Bjuder på närbild:   ...

Av Alicia J - 3 september 2013 20:26

Bröllop på gång här! ;D Jag, Nikki Swiftside och Natalie Skywood har gift oss c8 Natalie är min och Nikkis man  Prästen blev Daisy Longhall!       När vi kysser varandra ;3   #bröllop #fest #kyssar #puss #lol #trestyckengifta #natalieja...

Av Alicia J - 1 september 2013 18:07


Owo stog på Ice's rygg!! :o Skulle sitta av henne och helt plötsligt stog jag på ryggen?       Hann ta bild.. ...

Av Alicia J - 31 augusti 2013 08:51

Nu har jag köpt Icegirl! Ja vet att jag skulle döpt henne till Minigirl men döpte ist till Icegirl!             Hon kallas Ice ^^   Ville bara säga också att hon utvecklas jättefort! ;D Redan level 5...   ...

Water Price

Rose Riverforest

Jag heter Rose - kallas Rosen - och jag är 17 år på sso, 11 IRL.

I den här bloggen kommer jag lägga upp många bilder och inlägg från mitt liv på sso. Privata foton KANSKE kan förekomma, why not?

Jag älskar hästar! <3

 

Supermagic

Namn: Supermagic

Smeknamn: Super

Kön: Hingst

Ålder: 9 år

Ras: Jorvikiskt varmblod

Färg: Mörkfux

Mankhöjd: 159 cm

Temperament: Pigg, busig, glad

Inriktning: Dressyr

Gillar: Tävla

Ogillar: Vatten

E: Fux

U: Mörkbrun

 

Wildmagic

Namn: Wildmagic

Smeknamn: Magic

Kön: Sto

Ålder: 4

Ras: Morganhäst

Färg: Palomino

Manhöjd: 156, 3 cm

Temperament: Energisk, glad

Inriktning: Hoppning, Dressyr

Gillar: Hoppa, galoppera

Ogillar: Morötter, Oljud

E: Palomino

U: Vit

Icegirl

Namn: Icegirl

Smeknamn: Ice

Kön: Sto

Ålder: 2 år

Ras: Jorvikisk ponny

Färg: Vit

Mankhöjd: 133,8 cm

Temperament: Envis,pigg,glad

Inriktning: Fälttävlan

Gillar: Mysa, äpplen

Ogillar: Höga ljud

E: Lite vit, brun

U: Palomino

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hej! Vad tkr ni jag ska ha för sorts inlägg i framtiden?
 Intervju
 Häftiga bilder
 Roliga/knäppa bilder
 Championatresultat
 Uppdragsbilder
 Annat
 (Skriv i gästboken om ni har ngt önskemål)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards