Rose Riverforest

Alla inlägg under juni 2013

Av Alicia J - 1 juni 2013 13:57

Hjälper Tess ;D Tess, här kmr några bilder:

         


Info om Moraben:


Moraben är en korsning mellan arabiskt fullblod och morganhäst. Dess arabiska ursprung har gett hästen dess eleganta, flytande rörelser. Hästen har starka ben och en kraftfull kropp. Den är mångsidig och har extremt tåliga hovar.


Pris:


790 SC

Av Alicia J - 1 juni 2013 13:31

Loggade nyss in... OCH TESS VAR INNE! :D <3 Look:

 


Snyggt eller hur? :D  

Av Alicia J - 1 juni 2013 11:05

Hallu! ;D Jag flamsar just nu med underbara syrran Sofia 8D Bilder:


     

 


Hih   

Av Alicia J - 1 juni 2013 10:15

 

Hej alla glada! Jag har en intevju till :) Den här gången har jag intervjuat min syster, Sofia Diamondnight!  Här kmr den:



Frågor:


Hur känns det att ha en syster på sso?

Svar: Kul :D Man har alltid liksom någon att vara med :D

När blev du och din syster, systrar?

Svar: Hm.. för någon månad sedan tror jag :)


Har ni samma hemstall?

Svar: Yepp :)


Vad gillar du mest på sso och vrf?

Svar: Att man träffar nya vänner, och att allt är liksom "verkligt", för allt i sso SKULLE ju kunna hända irl, även om det nu är ganska många overkliga saker och så, men t.ex, det när man startar är det ju verkligt :)


Vad hatar du på sso?

Svar: Att det tappar spelservern så ofta och när chatten laggar -.-


Om du skulle göra en uppdatering, vad skulle du uppdatera?

Svar: Jorvik stall-delen och hm..jaa, Jorvik stall-delen :D

Tack syrran för intervjun! ^^  

Av Alicia J - 1 juni 2013 10:05

Snart ska Alex och jag träffas <3


Bild:

   

 

Blev han snygg? ;)   

Av Alicia J - 1 juni 2013 09:55

Nu börjar FGC snart! :D

   

 

Kom 12:a :P Inte mitt bästa, men inte mitt sämsta heller xD  

Av Alicia J - 1 juni 2013 08:55

Kolla in portalen! Den är faaarlig! Skuggsökare kmr ut ur den till GÅD :O Pi ska försöka lista ut en fälla så vi kan fånga dem!   


Bild:

 

Water Price

Rose Riverforest

Jag heter Rose - kallas Rosen - och jag är 17 år på sso, 11 IRL.

I den här bloggen kommer jag lägga upp många bilder och inlägg från mitt liv på sso. Privata foton KANSKE kan förekomma, why not?

Jag älskar hästar! <3

 

Supermagic

Namn: Supermagic

Smeknamn: Super

Kön: Hingst

Ålder: 9 år

Ras: Jorvikiskt varmblod

Färg: Mörkfux

Mankhöjd: 159 cm

Temperament: Pigg, busig, glad

Inriktning: Dressyr

Gillar: Tävla

Ogillar: Vatten

E: Fux

U: Mörkbrun

 

Wildmagic

Namn: Wildmagic

Smeknamn: Magic

Kön: Sto

Ålder: 4

Ras: Morganhäst

Färg: Palomino

Manhöjd: 156, 3 cm

Temperament: Energisk, glad

Inriktning: Hoppning, Dressyr

Gillar: Hoppa, galoppera

Ogillar: Morötter, Oljud

E: Palomino

U: Vit

Icegirl

Namn: Icegirl

Smeknamn: Ice

Kön: Sto

Ålder: 2 år

Ras: Jorvikisk ponny

Färg: Vit

Mankhöjd: 133,8 cm

Temperament: Envis,pigg,glad

Inriktning: Fälttävlan

Gillar: Mysa, äpplen

Ogillar: Höga ljud

E: Lite vit, brun

U: Palomino

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hej! Vad tkr ni jag ska ha för sorts inlägg i framtiden?
 Intervju
 Häftiga bilder
 Roliga/knäppa bilder
 Championatresultat
 Uppdragsbilder
 Annat
 (Skriv i gästboken om ni har ngt önskemål)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards